Iubind torential (IX)

*

M-am trântit în cearceaful alb în care ne-am iubit întâia oară.

Stăteam acolo, neclintită, aşteptându-l.

Orice sunet putea să indice prezenţa lui. Auzeam paşi pe holul scării şi încercam să îi reperez mersul.

Privirea  mea era aţintită asupra uşii. Mi se părea că îl aud. Că în orice moment va da uşa de perete şi mi se va aşeza pe braţe oftând.

Eram convinsă că orgoliul meu a murit încă de când l-am primit pe el în suflet. Aşa că nu avea de ce să îmi fie frică.

Dragostea pe care o purtam în mine era leac pentru orice durere. Ştiam că iubindu-l el va rezona bătăilor inimii mele, că oriunde ar fi fost, marea dragoste l-ar fi întors înapoi spre noi.

Această îndepărtare în care ne resemnasem era la nivelul materiei vii, înfăptuită de acei mulţi kilometri pe care oamenii îi numesc distanţă.

Dar sufletele noastre rămâneau la fel de împreunate ca până acum.

ba6bba61e0c8dbc6032d6a9d7a08d0ac

2 gânduri despre „Iubind torential (IX)

  1. Eşti un suflet de diafanie; îmi placi cum te rosteşti gândurilor.
    Şi pentru că am dat acolo peste un cuvânt, cela fiind „distanţă”, pentru că acel cuvânt l-am trăit, îţi spun că nu este altceva decât alternanţă între depărtare şi apropiere şi nu există atunci când eşti locuit în tine de celălaltul tău, cel din fiinţa pereche.
    Dar frică tot îţi va fi; e un lucru firesc, teama. Şi adesea explicabil doar pentru noi.

  2. Mulţumesc pentru minunatele gânduri!

    Poate că însăşi distanţa e acel barometru care măsoară cât din tine e în celălalt şi invers. Tot ea îţi dovedeşte dacă sufletul pereche e un chiriaş care la un moment dat îşi va găsi o locuinţă mai bună, un samaritean care îţi lustruieşte ferestrele inimii sau un om-reper care va dăinui mereu în fiinţa ta.

Lasă un răspuns

