Iubind torential (X)

 

În fotoliul lui era cald şi bine. Era locul în care îl aşteptam mereu când era plecat.

Adesea venea târziu…şi mă găsea dormind. De multe ori mă lua în braţe şi mă ducea în pat unde dormeam îmbrăţişaţi până a doua zi.

Mă săruta cu buzele sale reci, trecute prin vânt şi frig şi chiar prin somn inhalam cu nesaţ momentele cu el.

**

Alături de el, sacrificiile nu mai meritau să se numească aşa.

Nu mi-a fost frică să păstrăm relaţia doar pentru noi.

Pentru mult timp, coconul intimităţii mi s-a părut un adăpost potrivit iubirii noastre.

Căci trăiam cu convingerea că o dragoste purtată la lumina Soarelui e predispusă la vestejire.

Şi de multe ori am preferat să stăm la umbra unui copac în pofida ieşirilor în societate.

 Ne aşezam iubirea la poalele unui vişin şi ne înfruptam din fructele lui de fiecare dată când eram sufocaţi de dulceaţa vicleană a lumii.

Imagine

Lasă un răspuns

