Traiesc in tine

Privirea ta de astăzi mi-a amintit că mă iubeşti.

Ochii tăi mi-au recompus povestea noastră şi m-au făcut să tremur de iubire.

Noi nu ne vom putea opri din iubit.

Nici întârzierea unui avion, nici zgomotul unui clopot, nici tunetul unei furtuni nu m-au destrămat din tine.

Sunt în continuare acolo.

Cum ţi-am spus odată, casa mea e sufletul tău. Şi nu îmi pasă dacă nu stau confortabil aici, lângă tot felul de vechituri, amoruri trecute şi suspine neetalate.

Când mi-ai oferit acest adăpost, am ştiut că l-au răcit toţi cei care au trecut prin el cu zăpadă pe pantofi.

Şi totuşi, e locul în care mă simt cel mai bine.

Căci eu am intrat goală în tine.

M-ai primit fără nimic şi mi-ai dat un înveliş minunat.

Mi-ai înfăşurat tălpile în pielea din palmă, ca nu cumva să îmi fie frig când voi păşi prin tine.

Mi-ai îmbrăcat coapsele în ţesături de vise nepermise şi apoi m-ai aşezat pe un gram de adorare.

Mi-ai mângâiat pântecul cu tâmpla ta fierbinte şi ai zâmbit ştiind că îţi voi fi mamă pentru pruncii tăi.

Mi-ai contopit umerii în reflexii de îmbrăţişări şi ai aşteptat să ripostez, căci mă strângeai prea tare.

Mi-ai condus mâinile spre cele mai tandre buze şi le-ai înfăşurat în sărutări ce m-au promis a ta pentru eternitate.

EM

the_hold_by_create_destroy-d3kpxqn

6 gânduri despre „Traiesc in tine

  1. magnifique… multumesc pentru popasul la „playground”, sanatate si tone de inspiratie… Noapte-buna si-un weekend formidabil! 🙂 Mélanie

Lasă un răspuns

