Peregrinul

Călătoria este pentru neîmpliniţi.

Pentru cei care caută ceva.

Pentru cei ce evită să se aşeze în statornicie.

Ei îşi doresc să peregrineze pentru a nu mai privi oglinzile aceluiaşi destin..

Să îşi strămute vieţile în jurul altor persoane, altor locuri, altor vise. Să pună un ocean sau  câţiva munţi între ei şi şansele ratate.

Nu e nimic rău să fii încă neîmplinit.

Drumul tău îl vei cunoaşte pe meleaguri care până atunci ţi se vor părea străine.  Vei respira un apus şi-un răsărit şi până să te dezmeticeşti împlinirea va fi deja instalată în tine..

Atunci te vei uita la celălaltul tău şi îi vei zâmbi în forma fericirii pictate.

Atunci vei putea să habitezi nu doar într-un ungher de pământ ci în toate acele zone în care simţi că e destulă fertilitate pentru visele tale.

Tu unde îţi doreşti să fii acum?

Nu îmi răspunde, împachetează-te într-un vis şi fugi spre o destinaţie…

Imagine

5 gânduri despre „Peregrinul

  1. In curand voi pleca si eu in calatorie.. nu stiu daca e calatoria care imi va aduce „fericirea pictata”, dar merita incercata, nu?

  2. Sunt in Roma si totusi nefericit. Am fugit in calatoria asta pentru a uita de rutina si de ceea ce am lasat in Romania. Dar totusi cred ca fericirea vine de la oamenii de langa tine, fara sa tina cont de locurile in care te afli. Cel mai fericit am fost la mine acasa 🙂

    It’s Just an opinion.

    Like your blog :d

Lasă un răspuns

