7

Dragul meu,

Astăzi îţi doresc mai multă răbdare şi mai mult timp.

Astăzi reînoiesc jurământul şi te aştept din nou aici.

Îţi îngrijesc paşii ce uneori se duc departe

Şi te urc pe cele mai înalte culmi ale munţilor pe care ţi-ai dorit să îi escaladezi

Dar şi pe culmile celor mai pure sentimente

Astăzi îţi picur în suflet linişte şi nesfârşită dragoste.

Te port în trupul meu, neatins de răutăţile lumii.

Astăzi mă ofer ca om de nădejde pentru tine

Îţi scriu cu toată dăruirea, nu dintr-o apucătură poetică

Simt cu toată fiinţa aceste cuvinte pe care le scriu şi sper ca iubirea mea să îţi fie acoperiş pentru toate tristeţile.

Să nască în tine trăiri unice şi să îţi amintească faptul că eu sunt cu tine, din tine.

Necondiţionat şi atemporal.

La mulţi ani!

Imagine

2 gânduri despre „7

Lasă un răspuns

