Iubind torential

(…)

Însăşi Parisul îmi devenea întunecat, acoperit de frământările mele. 

Turnul Eiffel, de atâtea ori visat şi acum în faţa mea rămăsese doar un punct de sprijin al cerului încă cenuşiu. Nici aici nu îmi era bine. Oraşul iubirii, oraşul inimii mele nu mă împlinea. Ci îmi amintea de iubirea trăită în el.

De aceeaşi dragoste nesfârşită de acum câţiva ani. Care acum zăcea în mine fără vreo şansă de a se desăvârşi. Începeam să renunţ.

Era prima oară când nu mi-o adunam pe toată în suflet cu iscusinţa unui om conştient de povara lui. Ci o lăsam să se stingă. Fără să o apăr, fără să o strâng în braţe.

Imagine

Lasă un răspuns

